Sabtu, 31 Desember 2011

Penutup Lembaran '11 dan Harapan '12


Engkau Maha Mengetahui dari apa yang aku ketahui..
Engkau Maha Melindungi dari apa yang melindungiku..
Engkau Maha Pemberi melebihi apapun yang aku pinta..
Ya Allah kututup penghujung waktu di masa ini dengan segala keterbatasanku. Belum sepenuhnya (urusan) kuselesaikan, tapi perlahan aku akan berusaha untuk tetap optimis dalam menjalankan hidup ini..
Ya Allah mudahkanlah semua (urusan)ku di tahun ini. Jika (urusan) itu baik untuk diriku,agama, dan keluargaku mudahkanlah dan berkahilah aku dalam menjalankan (urusan) nya..
Namun, jika (urusan) itu banyak memadharatkan diriku, agama, dan keluargaku bantulah aku untuk berbesar hati menerimanya dan tunjukkanlah (urusan) yang lebih baik darinya..
                               
                                                    010112

Tidak ada komentar:

Posting Komentar